zaterdag 3 mei 2014

Iets met balans....

Ja dat dus. Nou die was ik even kwijt. Niets engs of ernstigs hoor dus bestel de bloemen maar weer af ;-) Vorig jaar kreeg ik de kans om via werk een opleiding te gaan volgen en dat leek me een top idee. Dus alle studiegidsen doorgespit en half december ben ik begonnen met de opleiding communicatie. Omdat ik niet zo van enorm vooruit denken hou, iets met aflatende concentratie doe ik het in een jaar. En laat dat nou net het euvel zijn, althans voor mijn blog. Zo bleu als ik erin stapte zo euh... onbleu ben ik nu! Bergen huiswerk, want ja, in een jaar moet je dan dus echt heel veel doen! Dus hoe graag ik ook wilde bloggen, m'n laptop doet nu echt dienst als huiswerkmachine. Als ik zou bundelen wat ik ondertussen in die paar maanden heb getikt dan is de ontdekking van de hemel van Harry Mulisch er niets bij, qua omvang dan he.  Met alle plezier, dat wel want het is echt heel interessant en leuk en ik ben ervan overtuigd dat ik er nog heel veel aan ga hebben, voor m'n werk maar ook voor mezelf en LIVlicious. 

Ondertussen heb ik niet echt stil gezeten want tussen het huiswerk door heb ik nog een super leuk interieur advies mogen geven in Gouda. Foto's volgen nog en ik ben echt heel benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden.

Afijn, waarom dan nu weer een blog? Omdat het zo mis! Vanaf maandag heb ik twee weken vakantie en ga ik er een weekje tussenuit, naar Corfu. Zon (hoop ik), ontspanning en heel veel uitrusten. En tijdens die fijne twee weken ben ik van plan om het bloggen weer op te pakken, op regelmatige basis, jawel! Dat kan nooit heel moeilijk zijn want na Corfu is de start van het Design Kwartier, bij mij om de hoek. Mazzelaar he ;-) Kan ik dus 3 dagen lang lopend heen en weer, houden we toch van! Ik heb er super veel zin in en hoop dat iedereen m'n blog weer met veel plezier kan gaan lezen en natuurlijk bekijken. 



1 opmerking:

  1. Fijn dat je er weer bent. Geniet van een heerlijke welverdiende vak actie en ik kijk al uit om samen het Designkwartier te ontdekken! X

    BeantwoordenVerwijderen