woensdag 19 februari 2014

Gespot op blueprint/blauwdruk

Tijdens de opening van blueprint/blauwdruk zag ik het werk van Lisette Appeldorn. Wow... die tassen, echt te gek! Ontworpen voor de expo Pushing up Daisy. De tassen zijn gemaakt van o.a. kastanjehout. Je begrijpt... de tas staat met stip op 1 op mijn verlanglijstje ;-) Vind je het nou ook zo een gave bagy dan kan je Lisette mailen, want alleen op aanvraag. Maar niet alleen de tassen vond ik gaaf, ook het project Raster, zie poster met het masker, vond ik heel mooi mede door het kleurgebruik en de cleane foto. De grafische vorm, het hout, de manier waarop het op de foto is gezet, alles vind ik mooi aan het project Raster.








During the opening of blueprint/blauwdruk I saw the work of Lisette Appeldorn. Wow ... those bags, really great! Designed for the expo Pushing up Daisy. The bags are made of chestnut wood. You will understand ... the bag is on my wish list;-) But not only the bags,  the poster with mask, made ​​of plywood, I found very beautiful thanks to the use of color and clean picture. The graphic form, wood, the way it the picture looked, I like everything on the Raster project.

3 opmerkingen:

  1. De bovenste is een soort plunjetas, vind je niet!? Super leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja haha idd! In t echie zijn ze nog toffer :-) X

      Verwijderen
  2. Wauw! Die zijn echt super gaaf!
    Geweldige ontwerp, wie wil zo'n tas nou niet hebben...

    BeantwoordenVerwijderen