zondag 16 februari 2014

Blueprint/blauwdruk

Gisteravond was de officiële opening van de expo blueprint/blauwdruk. O.a. 20 geselecteerde jonge kunstenaars met Amersfoortse binding mochten hier hun werk exposeren. En jawel... Ook mijn broertje zit ertussen (geeft licht van trots)! Super gaaf om al dat werk en hun visie op een blauwdruk te mogen zien en wat een inspriratie. Ik heb echt heel veel mooie dingen gezien echter door de drukte was het niet mogelijk om goede foto's te kunnen maken, jammer voor mij maar goed nieuws voor iedereen die er werk heeft hangen!
Onderstaand een kleine collage van het werk wat er te zien is en ik zal de komende weken een aantal van de exposanten uitlichten op m'n blog. Mocht je in de buurt zijn, wandel dan even naar binnen bij de KAdE in Amersfoort.







Last night was the official opening of the exhibition blueprint / blueprint. Among others, 20 selected young artists, connected with Amersfoort, could exhibit their work here. And yes ... also my brother was selected! Just so cool and inspiring to see all their work with their vision of a blueprint.   However, I have really seen a lot of beautiful things, but through the crowds it was not possible to make any good pictures, too bad for me but good news for all the young artists!
Above a view pic's  of the works there is to see at De KAdE and in the coming weeks I will highlight  a number of exhibitors on my blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen