zondag 12 januari 2014

Zit jij er warmpjes bij?

Oké, tot dusver nog een zachte winter. Eerlijk is eerlijk, bij het woord winter schiet ik al spontaan in een thermolegging en bij het bericht dat het nu dan echt gaat vriezen zou ik het liefst onder een dekentje op de bank blijven liggen tot de lente. Helaas, er moet gewoon gewerkt worden en ja, ook gerend want de CPC komt ook weer dichterbij. Dus dan toch die thermolegging maar aan en lekker wegdromen bij deze haarden. Want oh wat een feestje zou het zijn om daar heel de winter bij te zitten met een boek en heel veel warme choc.

bron


bron

bron

bron

Okay, so far a mild winter. To be honest, the word winter and I shoot spontaneously in to a thermo tights,  message that it's really going to freeze this week makes me wanna stau on the couch, with a blankest  until spring. Unfortunately, I have to work and yes CPC is comming closer so I have to take a run once and a while ;-). So anyway dream away with these fireplaces, what a great pleasure it would be to really sit here with a book and a lot of hot choc.

4 opmerkingen:

  1. Ohhh foto nummer 3...zou er zo bij gaan liggen/zitten,drinken,boekje en hond lekker bij me...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben zelf ook fan van 3! Heerlijk lijkt me dat :-) fijne dag!

      Verwijderen
  2. Mag ik een haard en huis zoals nummer 1? Super!
    K zou graag een winterslaap houden en met een deken en stapel boeken op de bank als ik zo'n geweldige haard had.
    Succes met werk en rennen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thnx Anneke :-) Binnenkort even bijkletsen? X

      Verwijderen