woensdag 9 oktober 2013

Ikea meets China

De designers van Ikea zijn afgereisd naar het oosten en wel naar China! Een samenwerking met Chinese designers zorgde voor de  limited collection TRENDIG. Jawel, nu in de winkels te verkrijgen! Ik was helaas net iets te vroeg en dus was er nog niets van te vinden maar ik ga zeker nog even terug want qua servies heb ik  al wel wat leuke dingen gespot.  Ook het kastje is een favoriet trouwens, niet geheel duidelijk op de foto maar hij is dus mintgroen :-)










4 opmerkingen:

  1. Oh man jeej, wat een mooie stukken zitten er tussen! Die kast (tenminste, ik denk dat de derde foto van onderen een kast is? Die vind ik heel erg cool. Ikea heeft vaak zulke verrassend leuke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk he! Ja dat is idd een kast ;-) Ik ga zeker een paar serviesdingetjes scoren, super leuk voor in de keuken.

      Verwijderen
  2. Wauw wat gaaf! Wanneer komt dit in de winkel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is al in de winkel!! Ik heb nog geen tijd gehad maar wil die bordjes echt zo graag! Moet er echt even tijd voor maken voordat het straks niet meer te krijgen is :-/

      Verwijderen