woensdag 23 oktober 2013

Canvas tegels

Op zoek naar tegel inspiratie kwam ik deze super gave tegel canvasjes tegen. Dus nee, niet spatvast maar wel echt heel leuk om je muur mee op te vrolijken!
De canvastegels worden gemaakt door ARTTILES in Kopenhagen door Annette Normark en Trine Galschiot, mede geinspireerd door de zuidelijke tegels, (Spanje, Italie) maar ook door snapshots maken zij deze kunstwerkjes met een twist. In te gekke neon kleuren of met een afbeelding of tekst. Naast keramische en canvas tegels stellen ze ook tafelbladen samen met de tegels die jij mooi vindt.

Het liefst zou ik nu linea directa naar Kopenhagen vertrekken om met een koffer vol tegels terug te keren. Nu stond Kopenhagen al op de lijst voor aankomend jaar en als ik dan ga dan ga ik ook zeker naar ARTTILES :-D






Looking for tile inspiration I came across this awesome canvastiles. So no, not splash proof but really fun to pimp your wall!
The canvas tiles are made by ARTTILES in Copenhagen by Annette Normark and Trine Galschiot, partly inspired by the southern tiles (Spain, Italy) but also by snapshots, they create these works of art with a twist. In fun neon colors or a pictures or text. In addition to ceramic tiles and canvas they set tabletops with the tiles that you like.

If I could, I left right now for Copenhagen with a suitcase full tiles on my way back ;-). Copenhagen was already on the list for a next year trip and if I go I'm going  for sure to ARTTILES!

2 opmerkingen:

  1. Zo leuk die Arttiles!
    Kopenhagen is een aanrader, met alle mooie inspiratie winkels. Ik snap helemaal dat je hier een pitstop gaat maken. Enne...vergeet niet een groet tas mee te nemen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zijn zo gaaf he! I know, wil er echt heel graag heen dus dat moet dan maar is gaan gebeuren he hihi. Zal ik dan zeker doen, die groet tas (?). :-D

      Verwijderen