maandag 21 oktober 2013

Binnenkijken in de sporthal!

Drie weken vakantie, waarvan ik er twee niet heb geblogd. Shame on me, maar het was even nodig. Tot nu want dit wilde ik jullie zo niet onthouden.

Deze gigantische sporthal, in NY, verbouwd tot appartement door the apartment. Groot, ruimtelijk, wit en een splash of color. Hoe te gek is dit?! Vooral het roze doet het altijd fijn. 
De vloer hebben ze gelaten zoals deze was, voor mensen met een gym-trauma wellicht niet de meest ideale vloer ;-) maar ik vind het een geweldig detail.














Three weeks vacation, two of which I have not blogged. Shame on me!. Until now, because I wanted to share this great apartment!

This huge sports hall, in NY, converted into apartment by the apartment. Large, spacious, white and a splash of color. How crazy is this! Especially the pink always doing fine.
The floor, they left as it was, for those with a gym-trauma  it may not be the most ideal floor;-) but I think it's a great detail.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen