woensdag 11 september 2013

Bruin in je interieur


Van bruin werd ik alleen enthousiast als bruin in hout. Maar eerlijk is eerlijk, na het zien van deze mooie foto's zou je toch zo overwegen om een bruine bank te nemen. Het kan net dat beetje warmte geven waar je naar op zoek bent in je interieur. En ja, ook prima passend bij het seizoen want de herfst is on his way, al probeer ik dat in gedachte nog even uit te stellen ;-)

via

via

via

via
Brown, not my favorite color, although I love the brown of wood. But to be honest, after seeing these beautiful pictures... Would you  consider taking a brown sofa? It can give that warm in your interior where you are looking for in your home. And yes, well suited to the season because autumn is on his way! 

2 opmerkingen:

  1. Oh wat mooi!
    Ik ben dol op bruin. Wilde dit jaar eigenlijk de bruine gordijnen de deur uit doen, maar als ik dit zie.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Best heel mooi hè! Ik zeg laat ze nog maar even hangen ;-)

      Verwijderen