woensdag 7 augustus 2013

Like or not to like.... Marmer


Langzaam kwam het weer tevoorschijn en nee, niet als haard ombouw of vloer maar verwerkt in accessoires en grotere interieur elementen. Overigens horen die vloer en haard daar ook bij maar die zijn nooit echt weg geweest.
Ik ben nog niet zo om, soms duurt dat ook even maar iets zegt mij dat het met marmer niet gaat gebeuren. Al moet ik dan wel weer bekennen dat ik het lampje dan wel weer erg leuk vind. (ojee, daar gaan we al.... ;-)) Benieuwd hoe jullie erover denken.


Firm-living behang
oh YEI
byApril&may
Showhome

studio-vit





4 opmerkingen:

  1. Marmeren vloeren of badkamers is in Spanje in veel huizen nog te vinden... Op zich niet heel lelijk, maar ikzelf ben niet zo van marmer. Dus je zult het in mijn huis niet vinden ;-) Alhoewel ik het tafeltje op de één na laatste foto wel leuk vind! Vraag maar aan Anneke, Nelleke en Mirjam, wat voor discussie we er over hebben gevoerd, hihi!

    liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja...meigenlijk heb ik er niets mee, maar jij weet wel weer hele mooie foto's te vinden!
    Ik vind het lampje en behang erg leuk.
    Maar ik denk niet dat dit bij mij in huis komt.
    Pssstttt wat een geweldige nieuwe lay out van je blog! MOOOOOOIII

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het lampje ook erg leuk haha, maar of het echt thuis z'n plaats gaat vinden... Ook niet hoor. ThnxXx!!

      Verwijderen