woensdag 3 juli 2013

Klein, kleiner, kleinst

Klein is het nieuwe zwart... Althans zo wordt het nu geformuleerd. En dan heb ik het over huizen. Een reactie op het eerder groot, groter, grootst. Het zal alles te maken hebben bewuster leven, alles hebben is niet alles immers, duurzamer leven maar ook een reactie op de al lang durende crisis.Een tegenreactie op de eerdere overvloed. Natuurlijk, een groot huis is fijn maar een groter uitdaging is het om in een kleine ruimte alle functies te realiseren. En ja, daar zitten natuurlijk ook voordelen aan. Minder meubels, minder troep, minder schoonmaken... Ook best overzichtelijk toch?














5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig huis! Klein wonen is inderdaad een trend aan het worden.
    Jaren lang klem gewoond en ik vond het er prima. Alhoewel ik nu van ruimte en een tuin geniet, zou ik zo willen ruilen. Wat een gave plek! Mooi gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oe je bent me voor, ik wou een aantal van deze foto's ook in een post gebruiken!! Haha. Wat je wel niet met 28 m2 kunt doen, hele mooie loft!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh no! Sorry... Lijkt me heerlijk zo een klein huis ;-)

      Verwijderen
    2. Neejoh geeft niet! Ja zeker als het er zo uit ziet :)

      Verwijderen