zondag 26 mei 2013

Perfect Pop Up

Perfect is het, de Perfect Pop Up store. Wauw... Zodra je de winkel instapt waan je je in Londen of New York. Industrieel, rauw, just perfect! In de Perfect Pop Up vind je kledinglabels uit Londen, Parijs en Stockholm, authentieke vintage meubelen en industriƫle lampen. Van de betonnen vloer tot het hoge plafond, het is een winkel waar je niet uitgekeken raakt. Voor iedereen met een voorliefde voor fashion en interieur.

Meer info? Check dan de Facebook pagina

Perfect Pop Up
Oude Langendijk 7A

Foto credits: Stevie P.









Lees hier een interview met eigenaar Melvin.

8 opmerkingen:

  1. Wat gaaf!! Lijkt me heerlijk om hier rond te kijken :-) perfect it is! fijne zondag...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt gaaf, dus als je er in de buurt bent... :-) Thnx, you to!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa, hier wilde ik ook zo graag heen. Was ik laatst in Delft. Vergeten.
    Dus snel weer keertje terug.

    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat gaaf! Ik was er laatst en mocht helaas geen foto's maken. Wat leuk ze op jouw blog terug te zien!
    Van de eigenaar begreep ik dat er geprobeerd wordt er een permanente winkel van te maken. Dat zo gaaf zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt de moeite waard om heen te gaan! Idd, heb wel foto's gemaakt maar niet gebruikt voor m'n blog. Zou zeker gaaf zijn als ze er mogen blijven! Echt super mooie dingen hebben ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei 5 minuten fietsen verwijderd van mijn faculteit. Dit gaat mijn portemonnee niet leuk vinden :P

    BeantwoordenVerwijderen