woensdag 15 mei 2013

Budgetstyling

Ken je dat? Dat je heel graag iets wil veranderen in huis maar dat de spullen waar je je zinnen op hebt nogal aan de prijs zijn, waardoor het wel heel lang gaat duren voordat je het beoogde eindresultaat hebt bereikt? Ik wel... En dan moet je dus crea zijn. En eerlijk is eerlijk, de meeste betaalbare opties zijn het dan vaak net niet..
Mijn slaapkamer is mijn nieuwe project en ja, alles wat ik in eerste instantie heb uitgezocht is duur, dus ben ik voor mezelf opzoek gegaan naar alternatieven, zonder een replica van het origineel te maken ;-)

Inspiratie voor de slaapkamer

Het dekbedovertrek dat ik in eerste instantie had gespot was ruim €150... Mijn alternatief wordt een simpel wit dekbedovertrek en daar laat ik in het naai-atelier met fluor roze garen sterren op stikken. Het plaid voor op het bed was ruim €200, dus een simpel grijs plaid ga ik laten afzetten met fluor roze lint. Voordeel? Je kan je eigen ontwerp er op laten zetten ;-)
Een leuk houten krukje als nachttafeltje en klaar!



Dus idee├źn genoeg, nu snel uitvoeren en het resultaat volgt ;-)

Dekbed H&M
Krukje van krukjesenzo
Lampje (leuke DIY) met bv een snoer van snoerboer 

4 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd! Heb net een naaimachine voor m'n verjaardag gehad, maar zulke projecten zijn een stap te ver voor mij! Wacht met smart op het eindresultaat!

    Liefs Bianca
    www.atmicasa.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha voor mij ook hoor, lang leve de kleermakers hier in de buurt! Zodra het af is laat ik het weten :-) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ons krukje en website in jou blog zijn vermeld!

    Groetjes Renate op den Kelder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Renate, vind m super leuk en paste prima bij t thema! ;-) Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen