zaterdag 19 januari 2013

Carpet of Life!


Oude kleding, kleding die je nooit meer draagt, dat ene jurkje wat je maar niet weg kan doen mar ook nooit meer aan hebt... Daar kan je vanaf nu iets super leuks mee doen, namelijk een kleed van laten maken! Dat is wat je noemt recyclen en je steunt er ook nog is een goed doel mee. De kleden worden gemaakt door een groep vrouwen in dorpjes in Marokko. Zo blijft hun traditie van het weven bestaan en verdienen ze er geld mee waardoor hun bestaan wat beter wordt. Meer info vind je hier op Carpet of life!  Ik vind het een super initiatief! 

Hester’s memories

2 opmerkingen:

  1. wat een gewéldig initiatief!!!!! ik ben ooit eens begonnen de leukste kleertjes van de meiden te bewaren om er later een "levensdeken"van te maken, die ze mee kunnen nemen als ze het huis uit gaan.....of het er nog van komt? ik heb nog tijd, maar als ik dit weer zie....supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lief idee! Een levensdeken... is toch een super mooie herinnering <3 Ik zeg hup hup achter de naaimachine haha!

      Verwijderen