woensdag 12 december 2012

Oud & Nieuw

Zoals altijd was ik weer laatste moment mijn huiswerk aan het schieten voor m'n fotografie cursus. Normaal spring ik op de fiets en cross ik door Den Haag maar vandaag besloot ik te lopen. En gelopen heb ik zullen we maar zeggen ;-)
Heb ik toch weer een fijn winkeltje gespot! Helaas was het gesloten of misschien niet zo helaas hahaha.
Een naam kon ik niet vinden maar oh oh oh wat een fijne spulletjes! Ook voor onder de boom.... Heel binnenkort dus echt even langs en hopen dat het dan open is. Onderstaand wat foto's van de etalage want te leuk om niet te delen. Servies/porselein junkies, de winkel ( ik vermoed een soort kringloopwinkeltje)  bevindt zich halverwege de Herderinnestraat te Den Haag...

Polkadot kopjes....


Bordje... hebben!

Geel & vintage

Something blue

Kaarsstandaard, mine ;-)

black & white muggggs



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen