woensdag 8 augustus 2012

Hallo Kringloopwinkel

Ja, daar was ik dus al even niet meer geweest, de kringloop. Soms even snel naar binnen, een snel rondje maar nooit meer even op m'n gemak rond gekeken. Tot de afgelopen weken...
Op zoek naar eetkamerstoelen, besloot ik weer is de kringloop in te wandelen. En hoe langer ik er rond slenterde hoe meer ik zag. Ik weet dat veel mensen alleen die eikenhouten stoel zien, die opa & oma ook hadden maar ik zie alles met een verfje. Zo heb ik nu dus 3 nieuwe stoelen, een kastje en ik ben bang dat er nog wel meer gaat volgen. Eén voordeel van de kringloop of een nadeel haha, het is allemaal heel erg cheap. Echt, je kan er een heel huis mee inrichten zonder dat het er ouderwets uitziet! Dus hup, ik zeg iedereen naar de kringloop ik kom al jullie aankopen wel verven ;-)



Opoe stoel




en weer helemaal hip!

2 opmerkingen:

  1. Leuke meubels, ik volg je volg je terug?

    Groetjes Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Arja, thnx! Moet even wat aanpassen maar dan kan ik je terug volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen